خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

کشف ۱۵۷ قبضه سلاح و مهمات غیرمجاز و دستگیری ۱۵۲ نفر در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۵۱۹

فرمانده انتظامی استان خوزستان با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با صاحبان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی، از اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز طی پنج روز گذشته و کشف ۱۵۷ قبضه سلاح جنگی، شکاری و دستگیری ۱۵۲ نفر از دارندگان سلاح غیر مجاز در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، سردار حیدر عباس زاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مبارزه بی امان با دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی های غیرمجاز، اظهار کرد: کارکنان فرماندهی انتظامی خوزستان در این رابطه طی ۵ روز گذشته ۱۵۲ نفر را دستگیر و از مخفیگاه متهمان تعداد ۲۲ قبضه سلاح جنگی و ۱۳۵ قبضه سلاح شکاری به همراه یک هزار و ۳۳ عدد انواع فشنگ کشف و ضبط نمودند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی سطح استان معرفی شدند، تصریح کرد: نیروی انتظامی عزم خود را برای برخورد قانونی با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عوامل تیراندازی ها جزم کرده و با این افراد هرگز مماشات نخواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: عملکرد نیروی انتظامی در کشفیات سلاح و مهمات غیر مجاز در استان خوزستان مؤید عزم جدی پلیس در مبارزه بی امان با این جرم می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز