خبرگزاری کار ایران

پیام استاندار خوزستان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کارگر

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۶۶۲

بمناسبت روز جهانی کارگر، استاندار خوزستان در پیامی این روز را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، متن پیام تبریک غلامرضا شریعتی به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

مبحث کار و کارگر در آموزه های دینی و فرهنگ ایرانی از جایگاهی ارزشمند و ویژه برخوردار است.

در دین مبین اسلام، مقوله ی کار به درجه ای از اهمیت رسیده است که پیامبر عظیم الشأن آن، به دستان کارگر بوسه می زند و کار را جهاد فی سبیل الله می داند و جان دادن در مسیر آنرا، شهادت بر می شمارند.

کار، نه تنها بعنوان وسیله ای جهت امرار معاش تلقی می گردد، بلکه از آن بعنوان تلاش جهت رسیدن جامعه به استقلال و عدم وابستگی به بیگانگان یاد می شود.

هرگز توسعه و شکوفایی در هیچ جای جهان شکل نمی گیرد، مگر با تکیه بر تلاش، خلاقیت، مجاهدت و نوآوری توسط نیروهای پر توان کارگر که رسالت اصلی توسعه و تقویت بنیان های اقتصادی جامعه بر عهده آنان است.

در تاریخ معاصر ایران، چه در جریان مبارزات پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و چه در دوران ۸ سال دفاع مقدس و بعد از آن، این نیروی کار و کارگر بود که همواره نقش اساسی و محوری در سربلندی میهن عزیزمان ایفا نموده است.

هر چند تنگناهای جامعه کارگری به دلایل مختلف، از جمله، تحریم های اقتصادی توسط مستکبرانِ تمامیت خواه، بر کسی پوشیده نیست، اما شما کارگران فهیم و زحمت کش با بازوانی ستبر و اندیشه ای روشن و آگاه به مسائل روز جهان، دوشادوش دولت مردان، نوید آینده ای روشن برای ایران اسلامی را سر می دهید تا دگر باره و در عصر جدید، جهانیان شاهد سربلندی ایران بزرگ باشند.

اینجانب ضمن تبریک این روز عزیز و گرامی به محضر یکایک شما کارگران مومن و وطن دوست، پیمان مجدد می بندم تا بعنوان نماینده دولت تدبیر و امید در استان زرخیز خوزستان ، تمام توان خود را در راه ایجاد فضایی سرشار از آرامش و امید برای شما و خانواده های عزیزتان به کار بندم.

از خداوند منان می خواهم تا در سال«رونق تولید» افتخار خدمت به ایران سربلند و خوزستان سرفراز را به همه ی ما عنایت فرماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز