خبرگزاری کار ایران

فرماندار حمیدیه خواهان تسریع در پرداخت وام و تسهیلات به سیل زدگان شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۴۶۷

سرپرست فرمانداری حمیدیه گفت: رعایت نکات فنی و مهندسی جهت جلوگیری از بروز حوادث ناگوار بعد از فروکش نمودن آب رودخانه کرخه، ضرورری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شاهین هاشمی در جلسه فوق العاده کمیته فنی شهرستان در خصوص اتخاذ تمهیدات لازم جهت بازگشت سیل زدگان به منازل خود و نحوه رسیدگی و برآورد اولیه خسارات وارده، با اشاره به اهمیت موضوع و دستور کار جلسه در خصوص بازگشت سیل زدگان، بر لزوم رعایت نکات فنی و مهندسی در راستای استحکام ابنیه و سازه های ساختمانی در مناطق سیل زده جهت جلوگیری از بروز حوادث ناگوار بعد از فروکش نمودن آب رودخانه کرخه، تاکید کرد.

وی در ادامه همکاری و هماهنگی بین بنیاد مسکن استان معین، بنیاد مسکن شهرستان حمیدیه، بخشداری مرکزی و شهرداری را مهم برشمرد و خواستار بازدید و بررسی از مناطق آسیب دیده شهرستان جهت برآورد اولیه خسارات و اعطای تسهیلات بلاعوض معیشتی و وام مقاوم سازی مسکن شد.

هاشمی در پایان، بر لزوم تسریع در پرداخت خسارات و تسهیلات بلاعوض و کم بهره به سیل زدگان تاکید کرد و گفت: جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن در مرحله پرداخت خسارات، کشاورزان روستاهای دارای آبگرفتگی را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز