خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان:

در سیل خوزستان شیوع بیماری واگیردار رخ نداد

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۱۴۱

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: در پی وقوع سیل در خوزستان، در حوزه بهداشت و درمان اقدامات خوبی انجام شد و تنها مواردی از بیماری رخ داد و شیوع بیماری واگیردار در خوزستان نداشتیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی‌حسین حسین‌زاده در جلسه کارگروه بهداشت ستاد بحران اظهار کرد: با توجه به مسائلی که سیل در خوزستان به وجود آورد و تلاش‌های انجام شده مخصوصا توسط مردم، زبان از گفتن این تلاش‌ها قاصر است.

وی تصریح کرد: با وجود اقدامات میدانی که انجام شد، کمبودهای فراوانی وجود داشت که از همین جا از مردم خوزستان پوزش می‌طلبم.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان بیان کرد: با توجه به حجم سیل و مدت استمرار آن، یکی از مواردی که از ابتدا بر روی آن حساس بودیم، این بود که تلفات جانی به حداقل برسد. خوشبختانه در خوزستان تلفات جانی بر اثر سیل نداشتیم.

حسین‌زاده گفت: همچنین در این شرایط به طور مستمر مشکل زیرساختی مانند قطعی آب، برق و اینترنت نداشته‌ایم که همه این موارد نشان از اقدامات انجام شده دارد. همچنین در پی وقوع سیل در خوزستان، در حوزه بهداشت و درمان اقدامات خوبی انجام شد و تنها مواردی از بیماری رخ داد و شیوع بیماری واگیردار در خوزستان نداشتیم.

وی تصریح کرد: با این میزان سیلاب در خوزستان، هیچ شهری از استان خوزستان دچار آبگرفتگی نشده است. حضور شبانه‌روزی و مقاومت مردم در کنار مسئولین این حماسه را آفرید که یادآور هشت سال دفاع مقدس است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان خواستار شد: با توجه به اینکه اکثر آسیب‌دیدگان سیل کشاورز بودند و زمین‌های کشاورزی این افراد در مقطع برداشت بود که دجار سیل شد، این کشاورزان از نظر مالی دچار مشکل شدند، از هیأت دولت می‌خواهیم حتما به سرعت خسارت کشاورزان پرداخت شود تا پیامدهای دیگری که مطمئنا وجود دارند، مدیریت شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز