خبرگزاری کار ایران

شریعتی در بازدید از روستاهای سیل زده بخش مرکزی حمیدیه:

اعطای کمک های بلاعوض دولت جهت تعمیر و ساخت منازل شهری و روستایی و محصولات کشاورزی و دامی آسیب دیده از سیل

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۱۲۳

استاندار خوزستان برای دومین روز پیاپی از روستای سیل زده بخش مرکزی شهرستان حمیدیه بازدید کرد و به بررسی مشکلات آنان پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان بهمراه شاهین هاشمی سرپرست فرمانداری حمیدیه برای دومین روز متوالی در بین اهالی روستاهای سیل زده مسیر خسرج بخش مرکزی شهرستان حمیدیه حضور پیدا کرد و از نزدیک از وضعیت زندگی و خدمات ارائه شده به آنها جویا شد.

استاندار خوزستان در جمع مردم سیل زده، با بیان اینکه دولت برای خانواده های که منازل آنها به علت نفوذ سیلاب قابل سکونت نیستند، مبلغی جهت رهن خانه پرداخت خواهد کرد، گفت: کمک های بلاعوض جهت تعمیر و ساخت منازل شهری و روستایی و همچنین محصولات کشاورزی و دامی آسیب دیده پرداخت می شود.

گفتنی است در این بازدید، شاهین هاشمی سرپرست فرمانداری حمیدیه گزارشی از خدمات صورت گرفته برای سیل زدگان مسیر خسرج، از جمله توزیع پکیج های غذایی و بهداشتی، رفع مشکل روشنایی چادرهای اسکان، لوله کشی آب شرب در محل اسکان، راه اندازی سرویس بهداشتی و حمام و ... خدمت مسئولین حاضر ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز