خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان تأکید کرد:

لزوم توجه به بازتوانی کودکان و زنان متأثر از سیل در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۴۶۲

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: بازتوانی جسمی و روحی سیل زدگان در اولویت فعالیت مجموعه امور بانون و خانواده خوزستان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، سیده فرانک موسوی عصر امروز چهارشنبه 28 فروردین ماه، در جلسه ستاد بحران خوزستان که خود ریاست آن را بر عهده داشت، اظهار کرد: مجموعه مدیریت بحران استان، ارتش، سپاه حضرت ولیعصر، بسیج، آموزش و پرورش و سایر ارگانها در جهت مدیریت سیل و کمک به سیل زدگان تلاش های بی وقفه و بسیاری داشتند.

وی با تأکید بر اهمیت بازتوانی سیل زدگان، افزود: بازتوانی جسمی و همچنین روحی روانی سیل زدگان باید مورد توجه قرار گیرد که این امر در دستور کار قرار داشته و از اولویت های ما است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان بیان کرد: با همکاری امور روستایی استان، مناطق سیل زده روستایی که از بحران خارج شده اند، فعالیت های ما در زمینه بازتوانی آنان آغاز خواهد شد.

وی با تقدیر از استان های معین خوزستان در تأمین ماشین آلات و اقلام مورد نیاز، گفت: اقشار مختلف مردم از شهرهای مختلف به مناطق سیل زده استان آمده و در کنار نیروهای دولتی در خدمت سیل زدگان بوده اند.

موسوی با اشاره به اینکه کودکان و زنان در موقع بروز بلایای طبیعی از جمله سیل آسیب پذیرتر هستند، عنوان کرد: لزوم توجه به وضعیت زنان و کودکان گرفتار در سیل از جمله اهدافی است که به دنبال آن هستیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: باید این همدلی و همکاری در خدمت رسانی به سیل زدگان علاوه بر زمان وقوع بحران، در مواقعی که بحرانی وجود ندارد نیز، حفظ شود و ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز