خبرگزاری کار ایران

حضور نماینده رهبر انقلاب در هلال احمر، در جمع سیل زدگان شوش

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۸۹۵

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی با حضور در اردوگاه شهید درویش شهرستان شوش که بیش از ۱۷۶ خانوار در آن اسکان اضطراری یافته بودند ،حضور یافت و از نزدیک به مشکلات مردم رسیدگی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی با قدردانی از تلاش همه‌ی نیروهای خدماتی و امدادی به منظور کمک به مردم سیل‌زده ابراز امیدواری کرد: با تلاش مسئولین و همیاری مردم خسارات و مشکلات به وجود آمده برای خانواده های آنان مرتفع شود.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری همواره به مسئولین برای رسیدگی به‌موقع و با سرعت به سیل‌زدگان تاکید فراوان داشتند، افزود: اگر چه تحمل رنج و سختی در این شرایط برای مردم سیل‌زده سخت و دشوار است لیکن این امتحانی الهی است که ان‌شاءالله همه ی مردم ایران از آن سربلند بیرون می‌آیند.

نماینده رهبر انقلاب در جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه ورود به فصل گرما و گرم شدن هوا مشکلات عدیده ای برای سیل زدگانی که در اردوگاه های اسکان اضطراری هستند پدید می آورد، خاطرنشان کرد: کمبود وسایل سرمایشی و برخی اقلام بهداشتی از مهمترین خواسته های مردم است که باید برای تحقق این مهم برنامه‌ریزی لازم از سوی مسئولین صورت بگیرد.

گفتنی است، در جریان این بازدید مردم سیل‌زده نیز با ابراز خرسندی از فرصت بیان مشکلات خود با نماینده مقام معظم رهبری، خواستار ابلاغ سلام خود به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی شدند.

به گفته‌ی رئیس جمعیت هلال احمر شوش، در این شهرستان ۱۰ اردوگاه اسکان اضطراری ایحاد شده که روزانه به طور متوسط به ۶ هزار نفر از سیل زدگان خدمات امدادی، بهداشتی و معیشتی ارائه می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز