خبرگزاری کار ایران

معاون عملیات ناجا در بازدید از مناطق سیل زده:

با وجود آبگرفتگی در هور العظیم، از لحاظ امنیتی مورد خاصی گزارش نشده است

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۳۰۱

معاون عملیات ناجا در حاشیه بازدید هوایی از مناطق سیل زده و هورالعظیم گفت: با وجود آبگرفتگی و سرازیر شدن آب در هور العظیم و قطع ارتباط زمینی، خوشبختانه از لحاظ امنیتی مورد خاصی گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حسین ساجدی نیا در حاشیه بازدید هوایی از مناطق سیل زده و هورالعظیم اظهار داشت: منطقه هورالعظیم کاملا زیر آب رفته و همچنین کشور عراق هم آب منطقه را فراگرفته است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بازدیدی که از پاسگاه‌ها و گذرگاه های مرزی داشتیم، خوشبختانه مورد خاصی از لحاظ امنیتی با توجه به اینکه کل منطقه را آب گرفته نداشتیم.

سردار ساجدی نیا  ادامه داد: به دلیل وجود سیل تردد به صورت زمینی مشکل وجود دارد و از طریق هوا و با قایق ها این ارتباط برقرار شده است.

معاون عملیات ناجا تصریح کرد: خوشبختانه با حضور سازمان های امدادی در کنار نیروی انتظامی، ارتش و سپاه خدمات رسانی ها به خوبی انجام شده که با مردم هم وقتی صحبت کردیم خوشبختانه مشکل امدادرسانی وجود ندارد.

سردار ساجدی نیا بیان کرد: در دشت آزادگان بواسطه آبی که سطح منطقه را فراگرفته ارتباط زمینی قطع شده و می طلبد مسئولان ضمن حضور در این مناطق اگر مشکلی باشد برای هموطنان رفع کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز