خبرگزاری کار ایران

واکنش فرماندار ویژه آبادان در خصوص اخبار جعلی؛

تکذیب اخبار منتشر شده در خصوص شکستن یا سرریز کردن سدهای عراق

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۵۴۳

فرماندار ویژه آبادان گفت: باید نگران افزایش سیلاب‌های داخلی و خارجی که میزبان آنها خواهیم بود باشیم و به همین دلیل است که مستمر در حال اقدامات پیشگیرانه و انجام عملیات سیل بند هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، سید زین‌العابدین موسوی اظهار کرد: اینکه میزان خروجی آب سد موصل بر اثر باز کردن دریچه‌ها افزایش یافته و دجله و فرات را تحت تاثیر قرار می‌دهد خبر درستی است و نگرانی ما بابت افزایش دبی اروند است، اما قاعدتا آماده مقابله با این وضعیت و یا هر وضعیت دیگری هستیم.

وی افزود: از اصحاب رسانه که واقعا رسالت خبرنگاری را در این مدت علیرغم کمبودها به درستی انجام می‌دهند از جمله خبرگزاری‌ها و صدا و سیما سپاسگزارم.

فرماندار ویژه آبادان عنوان کرد: انتظار است که برخی رسانه‌ها اخبار را مستند و صحیح منتشر کنند تا مردم دچار سردرگمی نشوند؛ از جانب استاندار خوزستان یا بنده که لحظه‌ای حاضر به ارائه توضیحات هستیم مطالب واهی ننویسند و منتشر نکنند.

موسوی خاطرنشان کرد: در هرحال مردم عزیز ما حق دارند در آرامش باشند و اعلام می‌کنم وضعیت آبادان به هیچ وجه اکنون بحرانی نیست لیکن این باعث نمی‌شود که ما مسئولان بیخیال باشیم در حالیکه بحرانی نداریم.

وی ادامه داد: باید نگران افزایش سیلاب‌های داخلی و خارجی که میزبان آنها خواهیم بود باشیم و به همین دلیل است که مستمر در حال اقدامات پیشگیرانه و انجام عملیات سیل بند هستیم و این وظیفه ما است؛ مردم شریف و عزیز ما باید آرامششان تضمین شود و بنده و همکارانم که پذیرفتیم مسئول باشیم موظف به نوکری مردم و گزارش شفاف به آن بزرگواران هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز