خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع:

هدف از حضور در خوزستان رفع مشکلات سیل و حفظ جان مردم است

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۴۸۸

وزیر دفاع گفت: هدف اصلی از حضور میدانی در استان خوزستان رفع سریع سیلاب، آبگرفتگی ها و جلوگیری از صدمه دیدن مردم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، امیر سرتیپ امیر حاتمی با حضور در قرارگاه ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه ملت خوزستان حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند، گفت: به کلیه سازمان ها، صنایع، شرکت ها و معاونت های وزارت دفاع ابلاغ شده که تمام امکانات خود را در منطقه خوزستان مستقر کنند تا مشکلات و آسیب ها به حداقل برسد.

وزیر دفاع یادآور شد: در منطقه حاضر شدم تا ضمن تقدیر و تشکر از همه دست اندر کاران متولی مدیریت بحران منطقه، از نزدیک خدمات همکارانم در ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای انتظامی را نظاره کنم.

وی ادامه داد: کمک های لازم در حوزه های مهندسی، فنی، خدماتی، پزشکی، تامین اجتماعی، جغرافیایی و بهداشتی را در حد وسع و توان در نقاط سیل زده ارائه می کنیم.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه همه باید تمام سعی و تلاش خود را بر مدیریت حادثه متمرکز کنیم، گفت: لازم است همه سیاست ها،راهبردها و راهکارها مبتنی بر مدیریت سریع حادثه شکل گیرد.

وزیر دفاع با اشاره به اراده ملی و همبستگی همه اقشار ملت برای برطرف کردن مشکلات ناشی از سیل، افزود: مردم و همه ارکان دولت و نیروهای مسلح جانانه پای کار آمدند و مانع از بروز خسارات و ضرر و زیان بیشتر بخصوص تلفات انسانی شدند.

امیر سرتیپ حاتمی اظهار امیدواری کرد: دراین آزمون الهی باید در خدمت رسانی از هم سبقت بگیریم و به دنبال اجر و ثواب معنوی این خدمت رسانی به گروه مقاوم، سلحشور، صبور، مومن و انقلابی خوزستان باشیم.

گفتنی است، براساس گزارش مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان در پی طغیان رودخانه های دز، کرخه و کارون، تاکنون دستور تخلیه هفت شهر و بیش از 250 روستا دراین استان صادر شده است.

همچنین 56 اردوگاه برای ساکنان مناطق سیل زده در نقاط امن آماده شده است و تا این لحظه 105 هزار نفر در اردوگاهها و محل های اسکان اضطراری اسکان داده شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز