خبرگزاری کار ایران

بمنظور بررسی وضعیت واحدهای کارگری و تعاونی های خوزستان؛

تیم های بازرسی حادثه سیلاب در خوزستان تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۵۹۲

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از تشکیل تیم های بازرسی در حادثه سیلاب برای بررسی وضعیت واحدهای کار گری و تعاونی های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، سیدنور محمدپور در نخستین جلسه شورای هماهنگی معاونان، مشاوران و رئیسان ستادی استان در سال جدید که به منظور هماهنگی در اجرای برنامه ها و اهداف پیش بینی شده برای کمک و حمایت از سیل زدگان و پیگیری کمک های واحدهای فعال و مردمی استان در اهواز تشکیل شد، ضمن تشریح عمق حادثه و بحران و نیاز مبرم به حمایت، کمک و نجات سیل زدگان از حادثه اخیر بر حمایت همه جانبه از هموطنان آسیب دیده و در معرض خطر سیلاب تاکید کرد و گفت: از این پس دبیرخانه کمیته حمایت از سیل زدگان در این اداره کل با استفاده از نیروهای ویژه خود کلیه امور مربوط به حمایت از سیل زدگان را برعهده دارند و کلیه امور مرتبط با جمع آوری اجناس و لوازم مورد نیاز سیل زدگان را از طریق این اداره کل و سایر سازمان های تحت پوشش و همچنین کمک های نقدی کارکنان و دیگر نهاد و شرکت ها و انجمن ها و کانون ها و تشکلات کارگری را انجام می دهند.

وی افزود: لازم است به صورت روزانه فعالیت ها و روند اقدامات بررسی و نسبت به رفع مشکل ها و سرعت بخشیدن به فعالیت ها در این زمینه اقدام شود.

محمدپور تصریح کرد: رئیس اداره بازرسی مکلف است با برنامه ریزی مدون، به کلیه بازرسان تحت نظر خود دستور اکید دهد تا با حضور مستمر در واحدهای فعال استان و انجام بازرسی های ایمنی و حفاظتی تلاش کنند، از هر گونه حادثه منجر به محرومیت نیروهای کار شاغل در واحدها به ویژه واحدهایی که در خطر وقوع سیل و آب گرفتگی قرار گرفته اند جلوگیری شود. ضمن اینکه تلاش کنند نسبت به برآورد خسارت وارده به واحدها نیز تحقیق و بررسی و نظر خود را اعلام کرده و در قبال مطالبات مردم تلاش مضاعف کنند.

گفتنی است، در این جلسه حوزه تعاون مکلف شد با استفاده از نیروهای تحت نظر و با بررسی اوضاع ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعلی تعاونی ها، احصای مشکل های فعلی ناشی از وقوع سیل، خسارت وارده به تعاونی ها را نیز برآورد و گزارش کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز