خبرگزاری کار ایران

لزوم رفع نواقص ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۵۴۷

یاسین اقبال خبرنگار فرهنگی و ورزشی معتقد است که ورزشگاه تازه افتتاح شده فولاد خوزستان برای برگزاری مسابقات لیگ برتر هنوز آماده نیست.

به گزارش ایلنا از خوزستان، یاسین اقبال می‌گوید: ورزشگاه نا آماده فولاد خوزستان چرا میزبان مسابقات لیگ برتر می‌باشد؟ ورزشگاهی که به دلیل نداشتن تابلوهای راهنما باعث می‌شود نیم ساعت دور استادیوم بگردید تا قشمت vipرا پیدا کنید. در مسیرهای تردد تماشاگران سطل‌های جمع‌آوری زباله نیست.

وی بیان می‌دارد: سرویس‌های بهداشتی با درب‌های ناقص و خراب مورد بهره‌برداری قرار گرفته و از نور کافی برخوردار نیستند. همچنین سیستم فاضلاب با گرفتگی شدید مواجه شده است. مگر چند بازی در این ورزشگاه برگزار شده که به این وضعیت دچار شده است؟ چرا با وجود اینکه در این هوای خوب و خنک بازی فولاد خوزستان و‌ پدیده برگزار شد، آبخوری‌ها  آب گرم داشتند؟

متأسفانه در بازی جمعه گذشته با پدیده، نصب غیر اصولی تابلوهای بزرگ امکان بروز یک حادثه برای چند تماشاچی را داشت و قبل از شروع بازی در ضلع جنوبی ورزشگاه، یکی از آن‌ها سقوط کرد، اگر برای یکی از تماشاچی‌ها اتفاقی رخ می‌داد چه کسی جوابگو بود؟ چرا کاشی‌های بالای درب ورودی جایگاه خبرنگاران که در حال سقوط هستند ترمیم نمی‌شوند؟

اقبال در پایان گفت: چون هدف مجموعه‌ی فولاد خوزستان ایجاد انگیزه و تشویق تماشاچی‌ها برای حضور در ورزشگاه است، لازم است تا مسئولین این باشگاه مشکلات و نواقص موجود را تحلیل و بررسی نمایند و تا آسیبی به کسی وارد نگردیده، نسبت به رفع آن‌ها اقدام گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز