خبرگزاری کار ایران

علی محمدی:

خدمت جهادی به مردم خوزستان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۰۱۷

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خوزستان گفت: در حادثه سیل نوروز امسال از تمام ظرفیت و تجهیزات خود در جهت کمک به مردم استفاده می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، علی محمدی امروز چهارشنبه ۱۴ فروردین ماه، اظهار کرد: بروز سیلاب به‌دلیل بارش‌های اخیر در استان‌های بالا دستی و سرازیر شدن حجم بالای آب به استان خوزستان، خسارت‌های را همراه داشته، لیکن درصددیم با فعالیت شبانه‌روزی کارکنان تلاشگر و استفاده از تمامی ظرفیت امکانات و تجهیزات به مردم شریف استان کمک رسانی کنیم.

وی افزود: یکی از راه‌های ایفای مسئولیت‌های اجتماعی هر سازمان، کمک رسانی به مردم در حوادث غیر مترقبه است و مجموعه فولاد خوزستان وظیفه خود دانسته در این خصوص پیشقدم باشد و خدمت جهادی به مردم عزیز را تا رفع مشکلات بوجود آمده ادامه دهد.   

محمدی تاکید کرد: در ادامه امدادرسانی‌ها به ساکنان مناطق سیل‌زده و تلاش برای ترمیم مسیرهای ارتباطی و ایجاد سیل بند، با هماهنگی ستاد بحران استان، ۳۰۰ تُن سرباره از محل شرکت بارگیری و برای اجرای سیل بند در منطقه کوی سید خلف شهرستان اهواز که در معرض طغیان رودخانه قرار دارد تخلیه گردید و با همت کارکنان و بسیجیان، احداث و تقویت سیل بند در حال انجام است.

وی ادامه داد: جهت رفاه حال میهمانان نوروزی و شهروندان و همچنین با توجه به آب گرفتگی و احتمال طغیان آب در سواحل رودخانه کارون، در روز طبیعت پذیرای بیش از ۱۵ هزار تَن از مراجعین عزیز به منطقه دویست دستگاه فولاد خوزستان بودیم و در پایان این روز تمامی این عزیزان این محل را با سلامت ترک کردند.

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خوزستان در پایان گفت: در کنار ارسال سرباره جهت ترمیم مسیرهای ارتباطی و احداث سیل بند، بکارگیری ماشین آلات سنگین راه سازی، اهدای چادر و گونی، مساله ای که برای ما اهمیت دارد، سلامت شهروندان عزیز است که در این خصوص نیز با دستور مدیریت عامل شرکت، غذای گرم بهداشتی و آب آشامیدنی بصورت مستمر در اختیار ساکنان این مناطق قرار می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز