خبرگزاری کار ایران

علی خدادادی اعلام کرد:

برپایی 36 اردوگاه اسکان اضطراری در استان خوزستان/ اسکان بیش از 20 هزار نفر در اردوگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۰۱۳

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان از برپایی 36 اردوگاه اسکان اضطراری در مناطق سیل‌زده استان و اسکان بیش از 20 هزار نفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، علی خدادادی اظهار کرد: در حال حاضر 36 اردوگاه اسکان اضطراری در مناطق سیل زده شهرستان‌های باوی، شوشتر، اهواز، دزفول، شوش، دشت آزادگان، هویزه، اندیمشک و شادگان برپا شده است.

وی افزود: تاکنون 20 هزار و 782 نفر از آسیب دیدگان سیل های اخیر در این اردوگاه ها اسکان اضطراری شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان تصریح کرد: 7 اردوگاه در شهرستان باوی به تعداد 205 دستگاه چادر در مناطق ویس، درآویزه، خاور، چم خزامی، صفاک، شیبان و پل تأسیسات برپا شده است.

خدادادی با اشاره به برپایی 4 اردوگاه در مناطق گوریه، بنه کاظم، یزآب، ابوطیور و یباررحمان از توابع شوشتر به استعداد 155 دستگاه چادر، گفت: همچنین 6 اردوگاه در اهواز، الهایی، حمیدیه به تعداد 100 دستگاه چادر و سه آموزشگاه در حمیدیه برپا شده است.

وی با بیان اینکه 5 اردوگاه در دزفول برپا شده است، افزود: این اردوگاه ها در شهرک عدالت، حسینیه ثارالله، میان رود، دانشگاه فرهنگیان و اردوگاه شهید قاضی به استعداد 161 چادر احداث شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان همچنین از برپایی 2 اردوگاه در روستاهای مگرن و آهودشت شهرستان شوش به استعداد 292 چادر خبر داد و گفت: 5 اردوگاه نیز در دشت آزادگان در شهر سوسنگرد و روستاهای جرگه سیدعلی، عصاره1 و 2 و حمودی عاصی برپا شده است.

وی ادامه داد: 5 اردوگاه در هویزه به استعداد 150 چادر، یک اردوگاه در پادگان شهید درویش اندیمشک به تعداد 150 چادر و یک اردوگاه نیز در کشت و صنعت فارابی شادگان به تعداد 100 چادر برپا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز