خبرگزاری کار ایران

توصیه پلیس به شهروندان خوزستانی در روز سیزده به در

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۴۱۱

با توجه به فرا رسیدن فصل بهار و تحول ایجاد شده در طبیعت و رویش سبزه و گل، شهروندان به منظور بهره مندی از زیبایی های طبیعت به مراکز تفریحی، پارک ها، باغ ها و نقاط خوش آب و هوا منازل خود را ترک نموده و به آغوش طبیعت عزیمت می نمایند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، سرهنگ محسن دالوند ضمن تاکید بر این که پلیس در این روز و با تمام توان و آمادگی کامل در صحنه حضور داشته و در حال خدمت گذاری به شهروندان می باشد، گفت: ارائه چند توصیه پلیسی جهت پیشگیری از سرقت منزل  ضروری زیست که به چند مورد از آنها اشاره می کنیم:

  • تا حد امکان از خالی گذاشتن منزل خودداری نمایید.
  •  از گذاشتن کلید منزل در جا کفشی پرهیز کرده و کلید منزل خود را در دسترس افراد غیر مطمئن قرار ندهید.
  • همه با هم از منزل خارج نشوید خروج هم زمان ساکنان و چند قفله نمودن درها توجه سارق را به خود جلب می کند.
  •  توجه داشته باشید که اسباب کشی منزل در این روز ممنوع بوده و اگر مواردی را مشاهده نمودید سریعاً از طریق تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهید.
  • زمانی که خانه را ترک می‌کنید از بسته بودن همه راه‌های ورودی اعم از درها پنجره ها اطمینان حاصل کنید.
  •  هر گونه رفتار و تردد مشکوک افراد ناشناس و غیر مطمئن را به پلیس اطلاع دهید.
  • از ورود افراد ناشناس تحت عناوین مختلفی مانند سمسار، خریدار ضایعات، فالگیر، متکدی و غیره به داخل ساختمان ممانعت به عمل آورید.
  • دوربین های حفاظتی در هر قسمتی از منزل قابل نصب هستند می توانید آنها را به رایانه شخصی یا گوشی همراه خود وصل نموده تا حتی  زمانی که در منزل نیستید فضای داخلی و محوطه بیرونی آن را کنترل کنید.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز در پایان ضمن آرزوی ساعات و لحظاتی خوش و خرم برای همه شهروندان در روز طبیعت، با توجه به بالا آمدن سطح رودخانه کارون از شهروندان درخواست نمود از کناره‌های رودخانه فاصله گرفته تا با این کار از خطرات احتمالی مربوط به طغیان رودخانه در امان باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز