خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی تنیس روی میز معلولان؛

ورزشکار ملی پوش بندر امامی تنها نماینده خوزستان در مسابقات جهانی تنیس روی میز

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۰۹۳

ورزشکار ملی پوش خوزستانی ساکن بندر امام خمینی(ره)، این روزها خود را برای حضور در مقابل بهترین های جهان در رقابت های جهانی تنیس روی میز آماده می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، تیم ملی تنیس روی میز جانبازان و معلولان کشورمان با ترکیب یوسف بچاری(خوزستان)، ناصر دهقانپور، محمد قنبری، مجید عربی(تهران)، حسن جانفشان(ارومیه)، امیرحسین حسین پور(شیراز)، مهدی معصومی(یزد) و سعید صفدریان از (مشهد) تیم ملی کشورمان را همراهی می کنند.

شایان ذکر است، مسابقات جهانی تنیس روی میز از اواسط فروردین در کشور اردن برگزار می شود، ملی پوشان به دنبال ارتقاء رنکینگ خود به منظور گرفتن سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو هستند و از آنجاییکه رنکینگ این مسابقات فاکتور ۲۰ دارد، قرار گرفتن روی سکو راه را برای  گرفتن سهمیه هموارتر می سازد.

در این بین یوسف بچاری ملی پوش خوزستانی ساکن بندر امام خمینی(ره) با حمایت ویژه سجاد ولی پور رئیس اداره ورزش و جوانان بندر امام خمینی(ره)  وضعیت بهتری نسبت به هم تیمی های خود دارد که انتظار می رود با حمایت ویژه از سوی مسئولین ذیربط، باز هم شاهد درخشش این ورزشکار در میادین جهانی باشیم.

ملی پوشان پس از بازگشت از اردن، خود را آماده مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور چین که در تیرماه سال جاری برگزار می شود، می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز