خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان عنوان کرد:

بهره مندی ۶۲۱۷ نفر از خدمات درمان سرپایی هلال احمر خوزستان تا 5 فروردین ماه

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۶۹۴

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: از زمان شروع طرح ملی امداد و نجات نوروزی در ۲۵ اسفندماه تا ۵ فروردین ۹۸، 6 هزار و 217 نفر از مسافران نوروزی به صورت سرپایی درمان شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی خدادادی شب گذشته در حاشیه نشست ستاد مدیریت بحران استانداری اظهار کرد: طرح ملی امداد و نجات نوروزی هلال احمر از ۲۵ اسفندماه ۹۷ آغاز شده و تا ۱۷ فروردین ۹۸ ادامه دارد.

وی افزود: طی همین مدت ۶۲۱۷ نفر از مسافران نوروزی به صورت سرپایی درمان شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان یادآور شد: از ۶۱۴۰ نفر هم در بخش خدمات حضوری مسافران نوروزی و راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس آزمایش قند و فشار خون گرفته شد.

خدادادی گفت: همچنین ۶۴ نفر هم در بخش خدمات حضوری، راهیان نور و حوادث جاده ای و شهری و کوهستانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه در 10 روز گذشته، 125 نفر از هموطنان ما در حوادث جاده ای، کوهستان و شهری دچار مصدومیت شدند، ادامه داد: متاسفانه ۶ نفر هم فوت شدند که ۵ نفر در حوادث جاده ای و یک نفر در حوادث شهری اتفاق افتاده بود.

به گفته خدادادی عملیات های هلال احمر خوزستان به تقکیک به 34 عملیات جاده ای، 3 عملیات کوهستان و 11 عملیات حوادث شهری بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان ادامه داد: ۲۲ مورد واژگونی خودرو، ۱۱ مورد تصادف، یک مورد آتش سوزی خودرو و یک مورد انحراف و برخورد با مانع در بخش حوادث جاده ای رخ داده است.

خدادادی با اشاره به توان عملیاتی این نهاد برای امدادرسانی در ایام نوروز، گفت: ۴۵ خودروی پشتیبانی، ۶۵۰ نجاتگر، ۴۴ آمبولانس، ۱۸ خودروی نجات، ۴۴ پست و پایگاه امداد و نجات ثابت و موقت نوروزی، ۱۳ موتورسیکلت، یک فروند بالگرد، دو قلاده سگ زنده یاب و یک دستگاه خودرو آرگو در طرح ملی امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال‌احمر خوزستان به کار گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز