خبرگزاری کار ایران

ایلنا از شرایط اضطراری آبادان و خرمشهر گزارش می‌دهد؛

از تخریب بلوار ساحلی خرمشهر تا طغیان اروند صغیر در آبادان

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۵۷۵

در حالی که شرایط اضطراری در آبادان و خرمشهر حکمفرما شده است، اما نیروهای خدمات رسان بی وقفه در حال تلاش هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، پس بارندگی‌های پیاپی و طغیان برخی رودخانه‌های آبادان و خرمشهر وضعیت در حالت آماده باش قرار دارد و همه دستگاه‌های اجرایی هم‌اکنون در مناطق مختلف این دو شهر حضور دارند.

*اروندکنار:

در شهر مرزی اروندکنار در ساعات بامداد سرهنگ پاسدار «شاپور احمدی»، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان و «حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور» امام جمعه آبادان در‌ محل عملیات تقویت سدبندهای خاکی حضور یافتند.

سردار «یعقوب سلیمانی» فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان‌نور سپاه و بسیج به عنوان فرستاده ویژه سپاه در شهر اروندکنار حضور یافت و از نزدیک به بررسی وضعیت در این شهر مرزی و تهیه گزارش از نیازمندی‌های لجستیکی پرداخت.

«کیامرث حاجی‌زاده» مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان نیز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران آبادان در اروندکنار حضور یافت.

*خرمشهر:

در شهر خرمشهر نیز به دنبال ریزش بخشی از پیاده‌روی بلوار ساحلی، «داوود دارابی» شهردار این شهر با حضور در محل حادثه، شخصاً نظارت بر روند ترمیم محل تخریب شده را عهده‌دار شد.

*آبادان:

پس از طغیان شدن رودخانه اروند صغیر در مجاورت منطقه طویشه آبادان تعدادی از مردم این منطقه به کمک نیروهای شهرداری شتافتند.

*تجهیزات:

تامین ماشین آلات سنگین توسط معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند به‌ منظور پشتیبانی ستادهای مدیریت بحران آبادان و خرمشهر و همچنین انتقال بخشی از آن به اروندکنار از دیگر اقدامات بود.

*اسکان مهمانان نوروزی:

برای اسکان مهمانان نوروزی در آبادان و خرمشهر، ساختمان قدیم منطقه آزاد اروند و سالن نمایشگاه‌های دائمی این سازمان در اختیار ستادهای اسکان آبادان و ‌خرمشهر قرار گرفتند و هم‌اکنون تعداد قابل توجهی در این محل‌ها مستقر شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز