خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری حمیدیه تاکید کرد:

لزوم همکاری کلیه دستگاه ها در راستای برداشت و خرید گندم از کشاورزان شهرستان حمیدیه

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۵۹۳

جلسه شورای کشاورزی، با حضور تمام اعضاء در راستای برنامه ریزی و تسهیل در امر برداشت گندم در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شاهین هاشمی در این جلسه ضمن مهم تلقی نمودن جلسه شورای کشاورزی، به موضوع نزدیک شدن زمان برداشت گندم اشاره و از تمامی دستگاه های مربوطه خواست تا همه تلاش خود را در راستای اجرای وظایف خود به کارگیرند.

وی افزود: شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور و امور آب منطقه مرکز تمهیدات لازم جهت عقد قرارداد با کشاورزان و تامین آب مورد نیاز آنان برای کشت پاییزه را اتخاذ نمایند.

رئیس شورای کشاورزی حمیدیه در پایان خاطرنشان کرد: تعاون روستایی شهرستان حمیدیه نسبت به آماده سازی انبار ها و تمهیدات لازم جهت تسریع در امر خرید و فروش گندم واصله کشاورزان اقدام لازم را به عمل آورد.

گفتنی است، شاخی رئیس اداره جهاد کشاورزی حمیدیه در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، به برداشت بیش از ۷۰ هزار تن گندم و کسب رتبه چهارم استان، شهرستان اشاره کرد و گفت: امیدواریم سال آینده برداشت گندم ما به ۸۰ هزار تن برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز