خبرگزاری کار ایران

کیامرث حاجی زاده تاکید کرد:

لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای برطرف کردن گره های ترافیکی اهواز

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۲۸۷

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: هوای لطیف، سبز بودن استان خوزستان و شرایط اقلیمی باعث شده تا سال جاریِ ویژه را داشته باشیم که از اکنون حضور مهمانان نوروزی مشهود است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، کیامرث حاجی زاده در شورای ترافیک استان خوزستان که صبح امروز یکشنبه ۱۹ اسفند ماه در سالن شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: امسال به دلیل بارش الهی وضعیت متفاوتی را در استان خوزستان شاهد هستیم و براساس پیش‌بینی‌ها از محل کانون های داخلی گرد و خاکی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه بیشتر روزهای نوروز سال گذشته با گرد و خاک همراه بود، ادامه داد: هوای لطیف، سبز بودن استان و شرایط اقلیمی باعث شده تا سال جاری ویژه را داشته باشیم که اکنون حضور مهمانان نوروزی مشهود است.

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: با توجه به یادمان های دفاع مقدس، کاروان های راهیان نور از حضور در استان و مناطق عملیاتی استقبال ویژه ای خواهند داشت که نیازمند کار جمعی ویژه برای نوروز ۹۸ است.

حاجی زاده با اشاره به این‌که از ظرفیت‌های نوروز و حضور ویژه مهمانان نوروزی برای معرفی هرچه بهتر استان خوزستان استفاده شود، خاطرنشان کرد: باید بتوان از این رهگذر در زمینه اقتصادی برای ساکنان مناطق مختلف استان خوزستان بهره برداری و استفاده کرد.

وی با طرح پیشنهاد ارائه سوغاتی های محلی شناسنامه دار توسط میراث فرهنگی، اظهار داشت: پیشگیری از حوادث و کنترل ترافیک در محدوده شهرها و جاده‌ها باید به صورت جدی پیگیری شود چراکه در ایام عید نیز پیش‌بینی بارندگی وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به اهمیت اتخاذ تمهیدات لازم در حوزه ترافیک و بارندگی پیش‌بینی شده تعطیلات نوروزی، عنوان کرد: برخی از محورها به دلیل افزایش سطح آب رودخانه‌ها پر از آب شده‌اند که با توجه به تصمیم‌گیری‌ها از این فرصت می‌توان استفاده کرد که در غیر این صورت زمینه ساز حوادث برای راننندگان خواهند بود.

حاجی زاده با تأکید بر نصب علائم رانندگی و هشداردهنده به ویژه در محورهای حمیدیه، دشت آزادگان و هویزه توسط راه و شهرسازی، گفت: گره‌های ترافیکی به ویژه در شهر اهواز در ایام نوروز به جد وجود دارد و با توجه به حجم مسافرانی که اضافه می‌شوند در برخی از ساعات ترافیک سنگین ایجاد می شود.

وی افزود: کمیته حمل و نقل و ترافیک شهر اهواز فکری جدی برای گره‌های ترافیکی داشته باشند و برای این مسائل توسط راهنمایی و رانندگی، شهرداری و فرمانداری تمهیداتی اتخاذ شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به اهمیت وجود تابلوهای راهنما در سطح شهرستان ها، ادامه داد: وظیفه این امر در درون شهرها برعهده شهرداری و خارج از شهرها نیز توسط حمل و نقل جاده ای باید انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز