خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره ورزش و جوانان آبادان:

جشنواره «جزیره ورزش» باعث معرفی بهتر رشته‌های ورزشی به مردم شد/ حضور ۳ هزار ورزشکار در این جشنواره

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۵۹۷

سرپرست اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: بعضی رشته‌های جدید المپیکی هستند، ولی اخیرا در این منطقه فعال شدند که جشنواره جزیره ورزش سبب معرفی این رشته‌ها شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، علی رضایی اظهار کرد: میزان بازدید مردم به صورت روزانه از دومین جشنواره ورزشی تفریحی «جزیره ورزش» ۱۰ هزار نفر بود و همچنین روزانه ۳ هزار ورزشکار در این جشنواره فعالیت می‌کردند.

وی حضور بالای خانواده‌ها را در جشنواره «جزیره ورزش» تاثیرگذار قلمداد کرد و گفت: خانواده‌ها با برخی رشته‌های جدید آشنا شدند؛ بعضی رشته‌های جدید المپیکی هستند، ولی اخیرا در این منطقه فعال شدند که جشنواره «جزیره ورزش» سبب معرفی این رشته‌ها شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان آبادان میزان رضایتمندی عموم را با توجه به سامانه نظرسنجی جشنواره «جزیره ورزش»، مطلوب عنوان کرد و افزود: شعار «لذت باهم بودن» در این جشنواره محقق شد، تا جایی که خود تصاویر و گزارشات مردمی گویای این امر بود.

رضایی با تاکید بر اینکه با مجموعه خوب مدیران ورزش در منطقه آزاد اروند نشان دادیم که لذت باهم بودن با وحدت و همدلی قابل لمس است، تصریح کرد: می‌توان با ایجاد شور و نشاط اجتماعی در فضایی سالم برای ساعاتی از روز بدون استرس و دغدغه‌های روزانه به لذت بردن از زندگی پرداخت.

وی برگزاری جشنواره «جزیره ورزش» را یک اقدام کم نظیر برشمرد و تاکید کرد: این جشنواره که به همت اداره کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند و هیات‌های ورزشی زیر نظرشان برای دومین سال متوالی برگزار شد، در برخی موارد نیز بی نظیر بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز