خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان خبر داد:

امضای تفاهمنامه با سازمان راهداری کشور برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۰۸۱

استاندارخوزستان گفت: با تفاهمنامه‌ای که با سازمان راهداری کشور داشتیم، تلاش می‌کنیم در یک برنامه 4 تا 5 ساله 120 نقطه حادثه خیز را با 60 درصد اعتبار این سازمان و 40 درصد از منابع استان اصلاح کنیم تا ایمنی متناسب با جاده ها را داشته باشیم.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در آئین اختتامیه دومین جشنواره کشوری پیشگیری از سوانح و حوادث رانندگی اظهار داشت: باید در حد امکان سرمایه‌گذاری لازم در راه‌ها و توسعه حمل و نقل بویژه در بخش ریلی را فراهم کنیم تا بار جاده ای ما متعادل باشد و سوانح کاهش یابد.

استاندار خوزستان افزود: ابتکار صدا و سیما در این رابطه و برگزاری این جشنواره بسیار ارزشمند است و به سهم خود از این بابت از رسانه ملی تقدیر می‌کنم. 

وی تصریح کرد: در استان نسبت استاندارد راه به ترافیک رضایت بخش نیست به طوریکه از نظر آزادراه رتبه هشتم و از نظر بزرگراه رتبه پنجم در کشور هستیم، اما از نظر حمل کالا و بار رتبه دوم در کشور هستیم که این وضعیت احتمال تصادف را در جاده های استان بیشتر می‌کند.

شریعتی ادامه داد: از این بابت ضرورت بهبود زیرساخت های راه در خوزستان بیشتر است و در این راستا تلاش کردیم با تفاهم نامه ای که با سازمان راهداری کشور داشتیم در یک برنامه 4 تا 5 ساله 120 نقطه حادثه خیز را با 60 درصد اعتبار این سازمان و 40 درصد از منابع استان اصلاح نماییم و ایمنی متناسب با جاده ها را داشته باشیم و از ضریب سلامت برخوردار باشیم. 

استاندار خوزستان بیان کرد: با توجه به اینکه امسال بارش‌های بسیار خوبی داشتیم و وضعیت مطلوب تالاب‌ها و رودخانه ها از همه هموطنان عزیز دعوت می‌کنم به خوزستان سفر و از جاذبه های گردشگری و طبیعی استان دیدن کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز