خبرگزاری کار ایران

کسب رتبه برتر در سطح الف سمینار بین المللی CSR توسط پتروشیمی مارون

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۵۰۸

در دومین سمینار بین المللی CSR که دیروز ۹ اسفندماه در تالار امام رضا(ع) شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در استان خوزستان برگزار شد، پتروشیمی مارون رتبه برتر در سطح الف را کسب نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این سمینار که با حضور معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مشاور وزیر نیرو در حوزه مسئولیت اجتماعی، پروفسور مارتین مدیر کمپانی CSR اتحادیه اروپا، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب و مدیران شرکت‌های پتروشیمی و حوزه نفت و گاز در استان خوزستان برگزار شد، از شرکت های برتر در زمینه مسئولیت اجتماعی تقدیر بعمل آمد که شرکت پتروشیمی مارون در بعُد پژوهش و فناوری به دلیل حمایت از تحقیق و توسعه در زمینه مسئولیت اجتماعی و برگزاری رویدادهای علمی در حوزه CSR از نظر هیئت علمی داوران حائز رتبه برتر در سطح الف انتخابات  معرفی شد. اسفندیار صلاحت پور مدیر منابع انسانی به نمایندگی از طرف محمدی مدیرعامل این شرکت لوح تقدیر را از دست استاندار خوزستان دریافت کرد.

گفتنی است، شرکت پتروشیمی مارون در زمینه مسئولیت اجتماعی قدم های بزرگی از جمله ساخت مدرسه پتروشیمی مارون یک و طرح تکمیلی در مدرسه پتروشیمی مارون دو در مسکن مهر، فاز هفتِ شهر ماهشهر، ساخت مجتمع بزرگ آموزشی در شهر شهید چمران، کلنگ ‌زنی شروع پروژه مجتمع فنی حرفه ای دخترانه در شهرک طالقانی بندر ماهشهر و طرح بزرگ تکمیل بیمارستان راه زینب بندر امام خمینی و… را در سال جاری برداشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز