خبرگزاری کار ایران

پاپی زاده:

دزفول در حال تبدیل شدن به قطب درمانی جنوب غرب کشور است

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۴۰۰

نماینده دزفول در جشن اتاق اصناف این شهرستان گفت: اصناف بیشترین مراوده را با مردم و تاثیر بسزایی در اقتصاد شهرستان دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از دزفول، عباس پاپی زاده اظهار داشت: امروز پس از جنگ تحمیلی و جنگ فرهنگی، وارد جنگ اقتصادی با دشمن شده ایم. اگر نتوانیم فساد اقتصادی را ریشه کن کنیم نمی توانیم مشکلات اقتصادی را برطرف کنیم. اعتماد بین مردم و اصناف یک سرمایه است و باید از این سرمایه حفاظت کرد.

وی افزود: رتبه ایران در حوزه کسب و کار نسبت به سال های گذشته بهتر شده، اما همچنان پایین است و باید تلاش شود این رتبه بهبود یابد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مجلس موانع اصناف مختلف بررسی و برخی قانونها و موانع روبروی اصناف اصلاح شد، یکی از مشکلات جدی اصناف، بحث مالیات است.

پاپی زاده عنوان کرد: در حوزه تجارت، دزفول از دیرباز گلوگاه اقتصادی شمال خوزستان بوده است. بر خلاف شهرهای اطراف امروز در دزفول هایپرمارکت های بزرگی وجود دارد.

وی عنوان کرد: مردم دزفول افرادی با فرهنگ و با انصاف هستند، لذا اکثر شهرهای همجوار از دزفول خریداری می کنند و این شرایط را برای تجارت بازاریان بهتر کرده و یک فرصت ایده آل هستند، اما دزفول برای پیشرفت باید زیرساخت های خود را توسعه دهد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: دزفول ظرفیت تبدیل به قطب درمان جنوب غرب ایران را دارد و در حال تبدیل به یک قطب پزشکی است. این شهرستان قبلا دو بیمارستان داشته، اما هم اینک ۸ بیمارستان در دزفول در حال احداث است و تنها بیمارستان تخصصی زنان و زایمان خوزستان در دزفول احداث شده است.

پاپی زاده تصریح کرد: دزفول در حوزه راه پیشرفت هایی داشته و با اتحاد مسئولان در اوج تحریمها، اعتبارات خوبی تامین شده است. با افزایش ارزش افزوده امروز شهرداری اقدامات خوبی در حوزه شهری انجام داده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برخی مواقع انسان در مسیری قرار میگیرد که مسائلی مطرح میکند که باید در محافل مسئولین مطرح شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز