خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

کشف 40 میلیارد ریال لوازم قاچاق چاه های نفت در اهواز

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۴۰۰

فرمانده انتظامی استان خوزستان، از کشف انبار دپوی لوازم چاه های نفت به ارزش 40 میلیارد ریال در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز و تمرکز بر کشف انبارهای دپو کالا، ماموران پلیس آگاهی استان با رصد اطلاعاتی شبانه روزی یک انبار بزرگ دپو لوازم قاچاق چاه های نفت را در شهرستان "اهواز" شناسایی و موضوع به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با انجام اقدامات تخصصی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی اکیپی از ماموران مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی استان به محل اعزام و در بازرسی به عمل آمده 694 دستگاه کپسول تنفسی، شیرآلات و سیلندر تنفسی چاه های نفت فاقدمجوز گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه، تصریح کرد: کارشناسان ارزش لوازم کشف شده را بالغ بر 40 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز