خبرگزاری کار ایران

کعبی در گفت‌وگو با ایلنا:

استیضاح شهردار آبادان کلید خورد/ پاسخ کتبی شهردار برای ۸ عضو شورا قانع‌کننده نبود

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۹۵۲

رئیس شورای شهر آبادان گفت: پاسخ کتبی شهردار برای ۸ عضو ‌شورا قانع کننده نبود و با این شرایط استیضاح شهردار آبادان به جریان افتاد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، عبدالله کعبی با اشاره به جلسه علنی امروز ۴ اسفندماه شورا اسلامی شهر آبادان، اظهار کرد: با توجه به اینکه اعضای شورا نسبت به عملکرد شهردار در امور اجرایی و مدیریتی رضایت نداشته و مکررا به صورت شفاهی تذکرات لازم را به شهردار ارائه کرده اند، جلسه علنی با حضور 8 نفر از 9 نفر اعضای در صحن شورا برگزار شد.

وی افزود: متاسفانه در جهت اصلاح امور اقدامات لازم توسط شهردار انجام نشد لذا طرح سئوال کتبی پس از تذکر کتبی اعضای شورا به شهردار آبادان صورت گرفت.

رئیس شورای شهر آبادان با اشاره به اینکه طبق قانون شوراها، اعضای شورا سئوالات خود را در روزهای گذشته به صورت مکتوب اعلام کرده بودند، تصریح کرد: در جلسه امروز جواب کتبی شهردار برای اعضاء قرائت شد ولی 8 عضو شورا قانع نشده اند.

کعبی تاکید کرد: با توجه به درخواست کتبی 5 عضو شورا در روز دوشنبه جلسه غیر علنی برگزار خواهد شد و شهردار آبادان جهت پاسخ شفاهی سوالات در صحن شورا حضور خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ عبدالله کعبی، خلیل جنامی، عبدالکریم پور دریس، حمید کوراوند، حسن کمری، فواد دریس‌فرد، سید شریف موسوی و ناصر کعبی، 8 عضو حاضر در جلسه امروز و همچنین آرش بهفر از غایبین جلسه امروز شورا بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز