خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی خوزستان خبر داد:

حضور ۲۲۰ شرکت کننده در نمایشگاه صنایع دستی خوزستان/ هدف، حمایت از هنرمندان و تولید کنندگان است

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۹۷۲

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی خوزستان گفت: ۲۲۰ شرکت کننده از ۳۱ استان کشور در چهاردهمین نمایشگاه صنایع دستی کشور در استان حضور دارند‌.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، عبدالرحیم جلیلی اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف حمایت از تولید کنندگان و هنرمندان صنایع دستی کشور و تقویت بازار فروش آنها برگزار برگزار شده است.

وی افزود: نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری از سوی هنرمندان صنایع دستی شده است.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی خوزستان با اشاره به آمار شرکت کنندگان در نمایشگاه صنایع دستی استان، یادآور شد: ۲۲۰ شرکت کننده از ۳۱ استان کشور در چهاردهمین نمایشگاه صنایع دستی کشور در استان حضور دارند‌.

جلیلی گفت: علاوه بر نمایشگاه صنایع دستی، نمایشگاه و جشنواره اقوام هم برگزار می شود که مردم را به دیدن از این نمایشگاه دعوت می کنیم.

وی ادامه داد: استقبال خوبی از سوی استان ها بابت حضور در نمایشگاه صنایع دستی صورت گرفته است.

لازم به ذکر است، چهاردهمین نمایشگاه صنایع دستی کشور و اقوام ایرانی از شامگاه امروز به مدت ۵ روز و تا ۵ اسفندماه در مجتمع نمایشگاهی بین المللی خوزستان از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرای علاقه مندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز