خبرگزاری کار ایران

با حکم مدیرعامل تاپیکو؛

وحید نام‌نیک سرپرست پتروشیمی غدیر شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۶۹۶

مدیرعامل هلدینگ تاپیکو در حکمی مهندس وحید نام‌نیک، مدیر مجتمع پتروشیمی غدیر را به عنوان سرپرست این شرکت پتروشیمی منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، با حکم مهندس مخدومی مدیرعامل هلدینگ تاپیکو، وحید نام نیک بعنوان سرپرست پتروشیمی غدیر منصوب شد.

نام نیک متولد استان خوزستان، شهرستان بهبهان در سال 1361 بوده و در بندر ماهشهر سکونت دارد.

او نخستین مدرک کارشناسی خود را در رشته شیمی کاربردی در سال 1383 از دانشگاه آزاد ماهشهر اخذ کرده است.

وی همچنین دومین مدرک کارشناسی خود را در سال 1393 در رشته مهندسی شیمی اخذ کرده و هم‌اکنون دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی شیمی می‌باشد.

نام‌نیک که از زمان پروژه احداث پتروشیمی غدیر در سال 1384 در این شرکت حضور داشته است، سوابقی همچون کارشناس نصب و تجهیزات پروژه، سرپرست راه‌اندازی واحد VCM، سرشیفت واحد VCM، کشیک ارشد مجتمع، رئیس بهره‌برداری و رئیس خدمات فنی این شرکت پتروشیمی را در کارنامه خود دارد.

وی از آذر ماه 95 به عنوان مدیر مجتمع شرکت پتروشیمی غدیر مشغول به خدمت می‌باشد.

انتصاب مهندس وحید نام نیک به عنوان سرپرست پتروشیمی غدیر نیز در راستای سیاست شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) در خصوص جوانگرایی، بومی‌گزینی و توجه به ظرفیت‌های داخل گروه انجام گرفته است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز