خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری حمیدیه تاکید کرد:

ضرورت برنامه ریزی جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به مهمانان نوروزی

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۳۷۵

سرپرست فرمانداری حمیدیه ضمن تاکید بر خدمت رسانی هرچه بهتر به مهمانان نوروزی، خواستار معرفی هرچه بهتر قابلیت ها و جاذبه های گردشگری شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شاهین هاشمی در جلسه خدمات سفر شهرستان ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن، به موضوع جلسه و تشکیل مرتب جلسات کمیته های ستاد خدمات سفر حمیدیه اشاره نمود و اظهار داشت: گردشکری یکی از ظرفیت های مهم شهرستان است که باید آن را مد نظر گرفت.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان حمیدیه بر معرفی هرچه بهتر قابلیت و جاذبه های گردشگری وتاریخی شهرستان، آمادگی و تعامل کمیته های مربوطه در خصوص برنامه ریزی جهت خدمت رسانی و فراهم نمودن زمینه های لازم برای حضور مسافران با بهره گیری حداکثری از امکانات موجود تاکید کرد.

وی افزود: به منظور خدمت رسانی مطلوب تر و ترویج و تسهیل امر گردشگری و همچنین پاسخگویی به میهمانان نوروزی، دستگاه های اجرایی شهرستان با هم افزایی، همکاری و هماهنگی حداکثر توان خود را بکار گیرند.

هاشمی در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت: با تعامل و همدلی تمام ادارات شهرستانی، بتوانیم ایام خوشی را برای مسافران نوروزی رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز