خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دزفول خبر داد:

کشف و ضبط دارو و واکسن های دامی غیر مجاز در دزفول

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۲۳۴

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دزفول گفت: داروها و واکسن‌های غیر مجاز دامی از یک دستفروش در دزفول کشف و ضبط شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از خوزستان، محسن ورجاوند اظهار داشت: پیرو بازدید به عمل آمده بازرسان این اداره از بازار قدیم این شهرستان اقلامی از جمله دارو و واکسن دامی از یک دستفروش کشف و ضبط شد.

وی افزود: داروها و واکسن‌ها که به صورت غیرمجاز تهیه و توسط این دستفروش به فروش می‌رسیدند در شرایط کاملاً غیربهداشتی و فاقد زنجیره سرد نگهداری شده و به دامداران بی اطلاع عرضه می‌شد.

رئیس اداره دامپزشکی‌شهرستان دزفول ادامه داد: کلیه اقلام دارویی و واکسن‌های دامی باید توسط داروخانه‌ها و مراکز مایه‌کوبی مجاز دارای پروانه فروش از اداره دامپزشکی و پس از بررسی نیازمندی و بیماری های دامی توزیع شوند.

ورجاوند تاکید کرد: دامداران و پرورش‌دهندگان دام و طیور، داروهای دامی خود را فقط با تجویز دکتر دامپزشک از داروخانه‌های دامپزشکی تهیه و از خرید دارو از سایر مراکز خودداری کنند و در صورت مشاهده فروش دارو در سایر مراکز و مغازه ها، مراتب را به شبکه دامپزشکی اطلاع دهند. 

وی در پایان تصریح کرد: شهرستان دزفول دارای ۸ داروخانه دامی و ۷ مرکز واکسیناسیون است که کلیه خدمات بهداشتی، درمانی و پیشگیری از بیماری های دامی برای دامداران شهرستان انجام می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز