خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

نشان‌های طلا و برنز مسابقه «بُنسکا» بلغارستان در دست کودکان نقاش خوزستانی

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۸۴۸

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان موفق به دریافت نشان‌های طلا و برنز مسابقه بین‌المللی نقاشی «بُنسکا» کشور بلغارستان در سال ۲۰۱۷ شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، در مسابقه نقاشی «بُنسکا» کشور بلغارستان که با موضوع «جشن و شادی به همراه دوستان» برگزار شد؛ «محمد امیریان» ۷ ساله و «روشنا غلام‌زاده» هر دو از مرکز فرهنگی هنری کانون بهبهان هریک «نشان طلا و دیپلم افتخار» این مسابقه را دریافت کردند.

هم‌چنین «علی مهراب‌فر» ۸ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون اهواز  نشان برنز و دیپلم افتخار این مسابقه را از آن خود کرد.

برگزیدگان بهبهانی و اهوازی این مسابقه عضو مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان هستند که به ترتیب زیر نظر ناهید مهران فر و مرجان نوروزی زاده مربیان هنری کانون آموزش دیده و در این مسابقه شرکت کردند.

گفتنی است، برگزیدگان مسابقه بین‌المللی نقاشی «بُنسکا» کشور بلغارستان در سال ۲۰۱۷ از بین ۶۶۱۰ اثر از ۵۳ کشور جهان انتخاب شدند که ۲۳ نفر از اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون موفق به کسب نشان‌های «طلا، نقره و برنز» و دیپلم افتخار این دوره از مسابقه شده‌اند که سه نفر از آن‌ها خوزستانی بودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز