خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

دستگیری عامل درگیری منجر به قتل در کمتر از یک ساعت در دزفول

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۱۲۶

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری عامل درگیری منجر به قتل در شهرستان دزفول در کمتر از یک ساعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عبا‌س‌زاده اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از مناطق شهرستان دزفول، بلافاصله ماموران پلیس تحقیق و بررسی موضوع را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد قاتل به هویت "ح_س" که از بستگان نسبی مقتول بوده، با یک سلاح سرد برنده وی را مصدوم که به علت شدت جراحات وارده فوت کرده است.

سردار عباس‌زاده بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی دزفول با انجام اقدامات تخصصی و بررسی آثار بجای مانده از صحنه جرم بلافاصله در کمتر از یک ساعت متهم را در مخفیگاهش شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سلاح سرد بکار رفته در قتل کشف شده، تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز