خبرگزاری کار ایران

مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خوزستان:

میز خدمت استانداری و فرمانداری های خوزستان راه اندازی می شود

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۲۸۱

جلسه هماهنگی و توجیهی معاونین برنامه ریزی فرمانداری های استان خوزستان به ریاست مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این جلسه مهدی مکارمی مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خوزستان با تاکید بر ضرورت توجه به منشور حقوق شهروندی دولت، اظهار کرد: هدف از ایجاد میز خدمت در سازمانها و دستگاهها تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مردم و حفظ کرامت و تکریم ارباب رجوع است.
مکارمی گفت: ضرورت دارد فرآیندهای ارائه خدمات در سازمانها بصورت روشن و شفاف در اختیار مردم قرار داده شود و به نحو مناسبی نسبت به ارائه خدمات به آنان اقدام شود.
وی افزود: در فازهای بعدی الکترونیک نمودن خدمات و پاسخگویی به ارباب رجوع در استانداری صورت خواهد گرفت و برخی فرآیندهای تخصصی استانداری بصورت الکترونیک ارائه خواهند شد.
مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خوزستان ادامه داد: عملکرد میز خدمت فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی در شهرستانها مورد ارزیابی و پایش قرار خواهد گرفت.
مکارمی تاکید کرد: با اجرای طرح میز خدمت، از این پس یکی از ملاک های مهم ارزیابی فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی در استان، رضایتمندی مردم در این زمینه خواهد بود.
وی در ادامه سخنان خود گفت: شاخص های عمومی و تخصصی ارزیابی فعالیت فرمانداری های استان در دست تهیه و تدوین است که پس از ابلاغ این ارزیابی ها بصورت ماهانه با نظر واحدهای تخصصی ستاد استانداری صورت خواهد گرفت.
مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خوزستان همچنین توضیحاتی درباره برنامه های دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری برای اصلاح و و نوسازی فرآیندهای کاری در استانداری و همچنین ساماندهی امورات اداری و توسعه منابع انسانی ارائه نمود.
گفتنی است، در این جلسه معاونین فرمانداران استان نقطه نظرات خود در اجرای طرح های تکریم ارباب رجوع و میز خدمت ارائه کردند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز