خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان:

همه شهرداری های مجری پروژه جاده ساحلی اهواز - ملاثانی برای پیشرفت متوازن طرح اقدام کنند

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۹۰۶

استاندار خوزستان گفت: همه شهرداری های مجری طرح ساخت جاده اهواز - ملاثانی دست به دست هم دهند و اقدام جدی نمایند تا پروژه به صورت متوازن پیشرفت داشته باشند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در بازدید از پروژه احداث جاده ساحلی کارون در محدوده اهواز تا ملاثانی در جمع مسئولان و جمعی از اهالی ملاثانی، اظهار داشت: این پروژه ساخت مسیر مهمی است، چرا که هم کاربرد پدافند غیرعامل دارد و هم در گردشگری نقش موثری خواهد داشت. 

استاندار خوزستان افزود: این مسیر 35 کیلومتری میتواند منشاء اشتغال خوب و پایداری شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه شهرداری اهواز و ملاثانی عملکرد خوبی در این پروژه داشته اند، در حالی که شهرداری های ویس و شیبان عملکرد قابل قبولی در این پروژه نداشته اند که تاکیدات لازم جهت تسریع در عملیات اجرایی پروژه شد.

شریعتی خاطرنشان کرد: همه شهرداری های مجری طرح دست به دست هم دهند و اقدام جدی نمایند تا پروژه به صورت متوازن پیشرفت داشته باشند. 

استاندار خوزستان تصریح کرد: امیدواریم حدود نیمی از جاده که در محدوده اهواز و ملاثانی قرار دارد در سال 98 تکمیل شود و به بهره برداری برسد، همچنین در بخش ویس و شیبان هم کار با سرعت بهتری انجام شود که تا پایان سال 98 کل جاده تکمیل شده باشد.

وی در پایان اظهار کرد: از کشاورزان عزیز همچنین پرسنل زحمتکش شهرداری ها و مردم منطقه که در اجرای پروژه همراهی داشتند صمیمانه تشکر میکنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز