خبرگزاری کار ایران

در محور امیدیه - ماهشهر رخ داد؛

۱۱ کشته و مجروح بر اثر برخورد مینی‌بوس حامل دانش آموزان با تریلی

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۱۶۸

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی گفت: برخورد یک دستگاه مینی بوس با تریلی در محور امیدیه - ماهشهر ۱۱ کشته و مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، رضا رفیعی اظهار کرد: دقایقی پس از ظهر امروز، چهار شنبه ۱۷ بهمن ماه، بر اثر تصادف یک دستگاه مینی بوس و تریلی در محور امیدیه - ماهشهر ۹ نفر مصدوم و ۲ تن کشته شدند.

وی افزود: ۳ تن از مصدومین به نام های اسما عثمانی ۱۵ ساله، محمد رضا عثمانی ۱۷ ساله و یونس عثمانی ۱۴ ساله با آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام رضا امیدیه منتقل شدند.

رضا رفیعی خاطرنشان کرد: ۲ مصدوم دیگر با آمبولانس هلال احمربه بیمارستان نفت و ۴ مصدوم دیگر با وسیله شخصی به بیمارستان امام رضا امیدیه منتقل شدند.

وی افزود: متاسفانه ۲ تن از دانش آموزان به نام های لیلا عثمانی ۱۴ ساله و عباس عثمانی ۱۲ ساله سر صحنه در اثر شدت جراحات جان باختند.

سرهنگ رضا دولتشاهی، رئیس پلیس راه خوزستان در گفتگوی تلفنی به خبرنگار ایلنا گفت: دانش آموزان، ساکن روستاهای اطراف امیدیه بوده اند که مینی بوس حامل آنها به تریلی که کنار جاده پارک بوده و راننده اش مشغول نماز خواندن بوده است از پهلو بر خورد کرده و متاسفانه موجب جان باختن ۲ تن از دانش آموزان شده است.

وی ادامه داد: دوتن دیگر به علت وخامت حال عمومی به بیمارستان اهواز منتقل شده اند، بقیه مصدومین در بیمارستان امام رضا امیدیه به سر می برند.

 دولتشاهی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشغول بررسی علل این حادثه هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز