خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار خوزستان صورت گرفت؛

افتتاح دو مرکز آموزشی ۶ کلاسه با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال در امیدیه

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۴۷۸

با حضور استاندار خوزستان دو فضای آموزشی ۶ کلاسه در دو منطقه چاه سالن و جایزان شهرستان امیدیه با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد تقی‌زاده گفت: امروز ۲ پروژه آموزشی در دو منطقه کم برخودار استان به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: اولین فضای آموزشی مربوط به مدرسه ۱۷ شهریور دهستان چاه سالم امیدیه است که با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال و از محل اعتبارات طرح برکت در این منطقه ساخته شده است.

تقی زاده همچنین با بیان اینکه این فضا در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع ساخته شده است، عنوان کرد: زیربنای این فضای آموزشی ۶ کلاسه بالغ بر ۱ هزار مترمربع است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه با اشاره به دیگر فضای آموزشی افتتاح شده در این شهرستان، خاطرنشان کرد: دبیرستان ۶ کلاسه شهید مفتح نیز با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و به وسیله شرکت نفت در منطقه جایزان شهرستان امیدیه افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: این فضای آموزشی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای  ۵۵۰ مترمربع ساخته و تحویل آموزش و پرورش امیدیه شده است.

تقی زاده در پایان با بیان اینکه آموزش و پرورش خوزستان رتبه دوم کشور را در جذب مشارکت خیرین مدرسه ساز از آن خود دارد، یادآور شد: فرهنگ مدرسه سازی مهمترین محل تجلی اراده مردمی در حل مشکلات جامعه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز