خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان؛

سرپرست جدید فرمانداری هندیجان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۶۸۷

با حضور علی حسین حسین زاده معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان، امام‌جمعه و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان، علی بویری به‌عنوان سرپرست فرمانداری بندر هندیجان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، جلسه شورای اداری شهرستان هندیجان امروز یکشنبه هفتم بهمن ماه با حضور علی حسین حسین زاده معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان، امام‌جمعه، کوروش مودت فرماندار سابق هندیجان، علی بویری سرپرست جدید فرمانداری هندیجان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی، نهادهای انقلابی و اصحاب رسانه با موضوع معارفه فرماندار جدید در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

علی حسین حسین زاده معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان در این جلسه اظهار داشت: فرماندار جدید هندیجان فردی جوان، تحصیل‌ کرده، آشنا به مسائل شهری، امنیتی، سیاسی بوده و مسائلی که در حوزه وزارت کشور مربوط می‌شود را مطلع است.

وی ادامه داد: از علی بویری فرماندار جدید هندیجان که مسئولیت‌های مهمی در سطح استان نیز داشته‌اند انتظار داریم با توجه به ظرفیت‌های موجود بتواند مشکلات بیکاری، اقتصادی و معیشتی این منطقه را با کمک همه اقشار مختلف مردمی و مسئولان رفع کند.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان تصریح کرد: مشکلات بیکاری، معیشتی، اقتصادی کشور زیبنده نظام ما نیست. نرخ بیکاری در بعضی شهرهای خوزستان از جمله هندیجان بالا بوده و ما مسئولان موظف هستیم مشکلات اقتصادی مردم را رفع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان دستگاه‌های گوناگون باید معیشت مردم را تکانی محکم بدهند. همگان می‌دانند که منابع دولتی محدود بوده، بنابراین باید از ظرفیت سرمایه‌گذاران به بهترین نحو استفاده لازم را بُرد.

وی در پایان از زحمات کوروش مودت فرماندار پیشین هندیجان تقدیر و تشکر نمود.

کورش مودت هفته گذشته به‌عنوان فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر منصوب شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالحمید حسینی امام‌جمعه هندیجان نیز در این جلسه اظهار داشت: ضمن تبریک و موفقیت برای فرماندار جدید هندیجان انتظار داریم در این دوره از مسئولیت فرمانداری مشکلات و موانع همانند گذشته با شدت و جدید بیشتری پیگیری شوند. یعنی نه‌تنها هیچ توقفی نباشد بلکه بیشتر از گذشته مشکلات پیگیری شوند.

وی ادامه داد: با این سیستم معیوب غربی و لیبرالی محرومان و مستضعفان جامعه از بین می‌روند و این برخلاف دستورات صریح خداوند منان است. باید سرمایه‌گذاری و رفع مشکلات محرومان جامعه را با همدیگر ببینیم و برای آن‌ها برنامه‌ی دقیق مدون کنیم.

کوروش مودت فرماندار سابق هندیجان نیز اظهار داشت: از فرماندار جدید هندیجان تقاضامندم مطالبات مردم هندیجان را پیگیری کرده و نگذارند کسانی که خارج از شهرستان هستند بتوانند بر مقدرات مردم محروم این خطه مسلط شوند.

فرماندار سابق هندیجان بیان کرد: برنامه مهمی که در هندیجان از روز اول دهه فجر 97 اجرایی خواهد شد جهیزیه آسان برای زوج‌های جوان است که با هماهنگی استانداری خوزستان، نیروی انتظامی استان، اصناف و بازاریان، اتحادیه کالا خانگی است که به زوج‌های جوان تخفیفات ویژه خرید جهیزیه با ارائه مدارک ازدواج داده خواهد شد.

وی گفت: در طول مدت مسئولیت بنده اداره میراث فرهنگی و گردشگری و اداره محیط‌زیست در هندیجان مستقر شدند و اداره آب و فاضلاب روستایی از نمایندگی به اداره ارتقا یافت. همچنین پیگیر استقرار اداره ثبت‌اسناد و پلیس + 10 بوده‌ایم.

 

انتهای پیام/
محمدمهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز