خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری حمیدیه تاکید کرد:

لزوم شناسایی نقاط حادثه خیز در مقابله با طغیان رودخانه، احداث و ترمیم سیل بندها در حمیدیه

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۸۶۹

جلسه مدیریت بحران حمیدیه در راستای بررسی و اجرای مصوبات کار گروه تخصصی سیل مخاطرات دریایی، برق، آب و فاضلاب استانداری خوزستان با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان، بخشداران، مسئولین امور آب مرکز و منطقه جنوب غرب و سایر اعضاء در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شاهین هاشمی به باران های اخیر و بالا رفتن آب رودخانه و کانال ها اشاره کرد و خواستار هماهنگی و همکاری همه اعضاء و همچنین بسیج کلیه امکانات و ماشین آلات در راستای مقابله و جلوگیری از وقوع هر نوع اتفاقات غیر مترقبه شد.

وی در ادامه، شناسایی نقاط حادثه خیز و اتخاذ تدابیر جهت جلوگیری از هر نوع طغیان آب را مهم دانستند و بر لایروبی کانال های و همچنین احداث و ترمیم سیل بندها این شهرستان تاکید نمود.

هاشمی در پایان، ضمن اعلام هشدار در جهت جلوگیری از کشت و کار در حریم رودخانه و کانال ها، خواستار هماهنگی کشاورزان و اهالی روستاها با بخشداران در صورت مشاهده هر نوع اتفاق شدند.

در ادامه این نشست، حاضرین در این جلسه هر کدام مواردی در خصوص جلوگیری از بحران طغیان آب رودخانه و کانال ها و همچنین میزان آب موجود و شناسایی نقاط حادثه خیز ارائه نمودند.

گفتنی است، سرپرست فرمانداری به همراه مسئولین حاضر از رودخانه کرخه و نقاط حادثه خیز بازدید بعمل آوردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز