خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان مطرح کرد:

تلاش برای برگزاری قابل قبول مسابقات بین المللی کشتی در اندیمشک

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۲۷۹

استاندار خوزستان با بیان این که تمام اقدامات لازم برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی صورت گرفته است، گفت: تلاش این است که این پیکارها با حضور 16 تیم داخلی و خارجی در سطح قابل قبول و بالا برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در جلسه هماهنگی رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: قرار است مبلغی به عنوان ورودی این رقابت ها به حساب فدراسیون واریز شود که این مهم در حال انجام است. همچنین در بحث اسکان تیم ها داخلی و خارجی و همچنین رفت و آمد ورزشکاران از محل اقامت تا سالن و برعکس نیز مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان این که باید در تمام زمینه ها تقسیم کار صورت گیرد، افزود: همچمین از آقای رحیمی، مدیرکل صدا و سیما خوزستان خواسته شود که پخش تلویزیونی این رقابت ها به صورت کامل انجام شود. همچنین در بحث امنیت مسابقات نیز جلسه شورای تامین با حضور مسئولان شهرستان های اندیمشک و دزفول برگزار شود و هماهنگی های لازم صورت بگیرد. باید همکاری ها نزدیک تر شود، چرا که قرار است میزبان تیم های خارجی نیز باشیم.

استاندار خوزستان همچنین عنوان کرد: تمام اقدامات لازم برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات صورت گرفته است و رقابت ها در سالن سرپوشیده شهید سروندی که یکی از بهترین سالن های کشور است، برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: تلاش این است که مسابقات با حضور 16 تیم داخلی و خارجی در سطح قابل قبول و بالا برگزار شود، به صورتی که در شأن چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و خوزستان باشد. اندیمشک نیز یکی از شهرهایی است که در کشتی فرنگی حرف برای گفتن دارد و زبانزد است و مطمئنا استقبال خوبی هم از سوی تماشاگران صورت می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز