خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه:

تا پایان هفته حقوق آبان ماه پرداخت خواهد شد/ با رسیدگی به معضل بیکاری در هفت تپه، تهدید را به فرصت تبدیل کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۱۶۲

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: حقوق آبان ماه را تا پایان هفته پرداخت خواهیم کرد؛ جوانان بیکار در منطقه هفت تپه یک فرصت هستند که اگر به آنان رسیدگی نشود به تهدید تبدیل خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، ظهر امروز یکشنبه ۱۶ دی ماه، اسد بیگی در جلسه رسیدگی به مشکلات هفت تپه نیشکر که با حضور دادستان خوزستان و جمعی از مسئولین برگزار شد، اظهار کرد: شرکت هفت تپه نیشکر اولین شرکت تولید کننده شکر است که در منطقه ای محروم واقع شده و مشکلات بیکاری و مسائل اشتغال در آن منطقه حائز اهمیت است.

وی افزود: این شرکت در سال ۹۴ به بخش خصوصی واگذار شد و با رایزنی هایی که صورت گرفت پرداخت بخشی از معوقات حقوقی، مسئله بازنشستگان، تهیه زمین و بازسازی کارخانه طی این چند سال انجام شد.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه ضمن اشاره به این نکته که برخی افراد نمی خواهند مجموعه فعالیت کند و مشکل ایجاد می کنند، تصریح کرد: با یاری مسئولین کشوری و استانی توانستیم از این مرحله به خوبی گذر کنیم و به راه خود ادامه دهیم.

وی ضمن انتقاد به این مسئله که یکی از دلایل زیان ده بودن شرکت نیشکر هفت تپه تنها تولید شکر است، عنوان کرد: طی یک برنامه ۳ ساله که انجام خواهد شد، ظرفیت تولید شکر را به هزار تن می رسانیم و در کنار آن برنامه های طرح توسعه در زمینه واردات خط تولید ام دی اف با ظرفیت ۳۰۰ هزار متر مکعب از تفاله نیشکر را در دستور کار داریم که اشتغال زایی بالایی دارد.

اسد بیگی افزود: از دیگر برنامه های طرح توسعه ما، واردات کارخانه فرمالین که انجام شده و نصب خواهد شد، همچنین کارخانه جات آغشته سازی، تولید شیر خشک، بسته بندی که نصب شده و راه اندای خواهد شد و کارخانه تولید رب با ظرفیت ۲ هزار تن که بخشی از آن در کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در حال نصب است و بخشی دیگر در گمرک قرار دارد.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه ادامه داد: خطوط مختلفی که ظرف ماه های آینده راه اندازی خواهد شد به اشتغال زایی پایدار در منطقه و رساندن شرکت هفت تپه نیشکر به نقطه اقتصادی کمک شایانی خواهد کرد.

وی در پایان تاکید کرد: بیکاری در منطقه هفت تپه و اطراف مجموعه شرکت نیشکر یک معضل بزرگ است که باید به آن رسیدگی شود، ما هر آنچه از امکانات که در اختیار ما قرار دهند را تضمین می کنیم؛ نیت ما خدمت به مملکت است.

تا پایان هفته حقوق آبان ماه پرداخت خواهد شد/ با رسیدگی به معضل بیکاری در هفت تپه، تهدید را به فرصت تبدیل کنیم

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز