خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان تاکید کرد:

ضرورت رعایت حق الناس در امر گزینش

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۴۱۹

نشست مشترک استاندار خوزستان و مدیران گزینش دستگاه های اجرایی در استان، به مناسبت گرامیداشت 15 دی ماه سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) در امر گزینش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در ابتدای این جلسه محمد پیل تن مدیر هسته گزینش استانداری خوزستان، ضمن خیر مقدم به حضار و تبریک و گرامیداشت 15 دی ماه سالروز صدور فرمان حضرت امام (ره) در امر گزینش مطالبی را بیان کرد.

پس از آن مدیران هسته های گزینش دستگاه های اجرایی در خصوص گزینش و اجرای روند گزینش، پیشنهاداتی را ارائه نمودند.

در ادامه این نشست، استاندار خوزستان ضمن خوش آمد گوئی و تبریک سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره)، اظهار داشت: گزینش کار خطیری است، امیدوارم با رحمت الهی موفق و مؤید باشید.

وی افزود: در گزینش یک طرف آن بیت المال و حق مردم است و طرف دیگر آن حق الناس، که طبق روایات رعایت حق الناس قوی تر است و تاکید زیادی بر حق الناس شده است، در عین حال باید انتخاب کنیم و دولت هم این حق را دارد که نیروهایش را انتخاب کند.

شریعتی یادآور شد: بنا به گفته امام خمینی (ره) گزینشگران باید افراد عاقل و صالح باشند و آنان به خاطر همین کار عقلانی است که علیرغم بروز رسانی نشدن قانون گزینش، گزینشگران شرایط جدید جامعه را مد نظر قرار داده اند و مثل گذشته عمل نمی کنند و خوشبختانه تا کنون شکایت و گزارشی واصل نشده است.

وی خاطرنشان کرد: شاکله ی هر سازمانی را گزینش ترسیم می کند و اگر نیروهای کارآمد رد شوند پس از چند سال آن دستگاه از حیث انتفاع ساقط می شود، پس گزینش است که پایه و بیس سازمان را شکل می دهد نه تصمیمات رئیس دستگاه.

در پایان این نشست نیز، لوح های تقدیر جهت پاسداشت خدمات به مدیران گزینش اهداء شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز