خبرگزاری کار ایران

پرداخت بیش از ۷۸۱ میلیون ریال کمک هزینه درمان به مددجویان تحت حمایت شهرستان بندر ماهشهر

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۱۴۱

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان بندر ماهشهر، گفت: خدمات بهداشتی و درمانی از نیازهای حیاتی مددجویان تحت حمایت این نهاد است و مهم‌ترین گروه هدف کمیته امداد، بیماران خاص، صعب العلاج و زمین گیر هستند که به عنوان اولویت اصلی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی وجود دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی روشن افزود: ۲۵ نفر مددجوی دارای بیماری خاص و صعب العلاج  در شهرستان ماهشهر، تحت حمایت کمیته امداد هستند که در نه ماهه سال جاری ۲۰۴ میلیون ریال خدمات درمانی و پزشکی  دریافت می کنند.

وی در ادامه از پرداخت ۲۰ میلیون ریال فرانشیز درمان به مددجویان تحت حمایت خبر داد.

روشن خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون این دسته از بیماران بیش از ۷۸۱ میلیون ریال خدمات درمانی و تجهیزات پزشکی رایگان اعم از ویلچر، توالت فرنگی، دستگاه فشار سنج، تشک مواج ، دستگاه اکسیژن ساز و وسایل سونداژ دریافت کردند.

رئیس کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر بیان کرد: همه این بیماران با بهر ه مندی از خدمات بیمه‌ای و درمانی می‌توانند مشکلات ناشی از بیماری خود را به صورت رایگان درمان کنند.

روشن در پایان با تاکید بر اینکه حففظ سلامت مددجویان تحت حمایت در رأس برنامه‌های کمیته امداد است خاطر نشان کرد: علاوه بر حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج، مادران شیرده و کودکان مبتلا به سوء تغذیه این نهاد، از سبد غذایی رفع سوء تغذیه نیز بهره مند می‌شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز