خبرگزاری کار ایران

کلنگ سالن چند منظوره ورزشی و چندین پروژه عمرانی در بخش بستانِ دشت آزادگان به زمین زده شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۴۷۵

آئین کلنگ زنی سالن چند منظوره ورزشی و چندین پروژه عمرانی در شهر بستان، با حضور فرماندار دشت آزادگان و جمعی از مسئولین برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، طی مراسمی با حضور هزاریان فرماندار دشت آزادگان، قاسم ساعدی نمایند مردم دشت آزادگان و هویزه، رضایی مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان، نصیری معاون مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و دیگر مسئولان شهرستان و بخش بستان چندین پروژه عمرانی شامل: استخر شنا، سه مدرسه، تکمیل ساختمان کانون فرهنگی هنری و سالن چند منظوره ورزشی با اعتبار بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال از عتبارات نفت در شهر بستان کلنگ زنی شد.

قاسم ساعدی نماینده مردم شهرستان های دشت آزادگان و هویزه در این مراسم، علت اجرایی نشدن به موقع پروژه های عمرانی مصوب سال ۹۷ در شهر بستان را بالا رفتن قیمت ها دانست و اظهار داشت: امروز همانطور که به مردم شهر بستان قبلا قول داده بودیم کلنگ این پروژه های عمرانی به زمین زده شد.

وی همچنین از کلنگ زنی پروژه آب و فاضلاب شهر بستان در هفته آینده خبر داد و افزود: انشاالله تا قبل از پایان سال جاری پروژه بهسازی ۸ روستا از روستاهای بخش بستان نیز آغاز می گردد.

نماینده مردم شهرستان های دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تمامی این پروژه ها عمرانی یک قدم کوچک در جهت محرومیت زدایی و خدمت به مردم شهر بستان می باشد.

ساعدی با بیان اینکه "الوعده وفا" است، تاکید کرد: تمامی پروژه هایی که قول آنها را در جلسات داده و اعلام نموده ام به اضافه پروژه آب و فاضلاب شهر بستان که به طور ویژه در نظر گرفته شده است، انشاالله اجرا خواهند شد.

وی همچنین از مسئولان شهرستان دشت آزادگان و بخش بستان خواست تا نسبت به پروژه های عمرانی در حال اجرا در بخش بستان، پیگیری و نظارت جدی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز