خبرگزاری کار ایران

معاونت میراث فرهنگی خوزستان خبر داد:

ارائه تسهیلات به مالکان و متقاضیان سرمایه‎گذاری در بناهای تاریخی خوزستان

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۶۹۱

سرپرست معاونت میراث فرهنگی خوزستان گفت: اداره ‎کل میراث فرهنگی خوزستان، در راستای احیاء بناهای تاریخی و بهره‎برداری از آن‎ها به مالکان و متقاضیان سرمایه‎گذاری در این بناها تسهیلات ارائه می‎دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمدحسین ارسطوزاده اظهار داشت: این تسهیلات در راستای حفاظت، مرمت و احیای آثار ارزشمند تاریخی_فرهنگی و توسعه گردشگری پایدار و ایجاد اشتغال و سرمایه‎گذاری برای پویایی و باز زنده‎سازی بناهای تاریخی سطح استان خوزستان پرداخت می‎شود.

وی ادامه داد: از این‎رو، سرمایه‎گذاران واجد شرایط می‎توانند در چارچوب ضوابط حفاظت و احیاء بناهای تاریخی، با بهره‎گیری از تسهیلات بانکی کم‎بهره، به اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان مراجعه کنند.

سرپرست معاونت میراث فرهنگی خوزستان تصریح کرد: در راستای حمایت از بخش خصوصی، ایجاد اشتغال و البته احیاء بناها و بافت‎های تاریخی که از مهم‎ترین جاذبه‌های گردشگری هستند، با توجه به موقعیت و هماهنگی‎های ایجاد شده، این فرصت وجود دارد تا ضمن رعایت اصول حفاظت و رفتار با آثار تاریخی، شاهد مرمت و احیاء آن‎ها باشیم و از سویی نیز موجبات رونق گردشگری در استان خوزستان فراهم آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز