خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

دستگیری سارقان حرفه ای خودرو و موتورسیکلت در شهرستان کارون

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۳۱۷

فرمانده انتظامی استان خوزستان، از انهدام باند سارقان حرفه ای خودرو و موتورسیکلت با 22 فقره سرقت در شهرستان کارون خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت در شهرستان های اهواز و کارون، ماموران پلیس با پایش اطلاعاتی سرقت های به وقوع پیوسته توانستند اعضای باند 3 نفره سارقان را در حال اوراق کردن یک خودروی سرقتی شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: اعضای این باند با سرقت خودرو و موتورسیکلت از شهرستان های اهواز و کارون و پس از اوراق کردن محتویات آنها، خودروها را آتش می زدند.

سردار عباس زاده ادامه داد: متهمان که دارای چندین فقره سابقه کیفری بودند، در بازجویی های پلیس تاکنون به 17 فقره سرقت خودرو و 5 فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان های اهواز و کارون اعتراف کردند که لاشه هر 17 خودرو و 5 دستگاه موتورسیکلت کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در راستای تأمین نظم و امنیت مردم و برخورد قاطعانه با سارقان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و به جد دنبال شناسایی و انهدام باندهای سرقت در سطح استان و شهرستان ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز