خبرگزاری کار ایران

سرپرست کشتی سینا صنعت ایذه:

در پنجمین حضورمان در جام کشتی باشگاه های جهان شگفتی ساز خواهیم شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۶۱۶

سرپرست تیم کشتی سینا صنعت ایذه گفت: در پنجمین حضورمان در جام باشگاه های جهان، همراه با جوانانمان شگفتی ساز می شویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، هوشنگ حاتمی ضمن بیان اینکه اردوی خوبی را در سرعین اردبیل برپا کردیم، اظهار داشت: خوشبختانه از زمان ورودمان به سرعین امکانات خوبی مهیا بود، جا دارد از موسی زاده رئیس هیأت کشتی سرعین که سالن کشتی را در اختیار ما گذاشتند تشکر کنم.

وی افزود: در چند روز گذشته بچه ها زیر نظر کادرفنی تمرینات خوب و با نشاطی را  انجام دادند که مشخص است برای شروع مسابقات جام باشگاه های جهان انگیزه فراوانی دارند، این موضوع باعث خوشحالی کادرفنی شده است.

حاتمی در مورد جذب کشتی گیران جدید، گفت: با توجه به اینکه بیمه رازی از رده جوانان تا بزرگسال ملی پوشان را به خدمت گرفته، ما نیز با جوانان بومی ایذه و استان و جذب دو کشتی گیر خارجی پای به این مسابقات خواهیم گذاشت.

سرپرست تیم کشتی سینا صنعت ایذه تصریح کرد: با توجه به انگیزه ای که در چند روز گذشته از بچه ها دیدیم می خواهیم شگفتی ساز جام باشگاه های جهان شویم و بدون در نظر گرفتن حاشیه ها کار خودمان را انجام می دهیم، این موضوع را قطعا در شروع مسابقات خواهید دید.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از علی بابا احمدپور مدیرعامل سینا صنعت ایذه، بیان کرد: باید با درخشش در مسابقات خستگی را از دوش احمدپور برداریم و این کار با کسب نتایج خوب میسر خواهد شد.

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز