خبرگزاری کار ایران

پاپی زاده در مراسم افتتاح خانه کارگر دزفول:

حداقل‌های سیاست های حمایتی هم از کارگران انجام نمی‌شود/ توقف واگذاری نیشکر کارون

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۹۹۵

نماینده مردم شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی، در مراسم افتتاح خانه کارگر شهرستان دزفول، گفت: دزفول یک شهر خیلی صنعتی نیست و بیشتر به فعالیت کشاورزی می پردازد که متأسفانه کارگران این بخش چندان مورد حمایت قرار نمی گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عباس پاپی‌زاده ضمن قدردانی از همه مسئولان کارگری گفت: بسیاری از کارگران با  نامناسب‌ترین وسیله در محل کار حاضر می شوند و حداقل های سیاست های حمایتی در خصوص آنان اجرا نمی شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: آقای محجوب برای پیگیری مطالبات کارگران استان خوزستان بخصوص کارگران نیشکر کارون، در مجلس اقدامات موثری انجام داده و با جدیت به ما برای احقاق حقوق کارگران خوزستان، کمک می کند.

پاپی زاده بیان داشت: واگذاری شرکت نیشکر کارون متوقف شده، زیرا از اول نحوه واگذاری آن اشتباه بود، باید کارگران در این واگذاری ذی نفع باشند.

وی افزود: در حال حاضر 800 نفر در کارخانه فولاد مشغول به کار هستند و در فاز بعدی 300 نفر نیز جذب خواهند شد که در پایان حدود 1400 نفر استخدام این شرکت خواهند شد.

پاپی زاده به معضلات و اقدامات انجام شده برای رفع آن در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: در این حوزه نیز اشتغالزایی خوبی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز