خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا؛

اعتصاب سرویس‌های حمل و نقل کارگران شرکت گروه ملی/ رانندگان: ۲ ماه حقوق معوقه طلب داریم

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۷۳۶

رانندگان‌ سرویس های کارگران شرکت گروه ملی فولاد خوزستان، در اعتراض به ۲ ماه حقوق معوقه و عدم تمدید دفترچه های بیمه خود از شهریورماه سال جاری، از روز گذشته ۲۱ آذرماه دست به اعتصاب زدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، رانندگان سرویس های کارگران گروه ملی فولاد در اعتراض به ۲ ماه حقوق معوقه و عدم پرداخت بیمه های خود اعتصاب کردند و مشکلاتی برای جابجایی کارگران این شرکت ایجاد کردند.

لازم به ذکر است، قرارداد رانندگان سرویس های گروه ملی فولاد خوزستان تا پایان اردیبهشت ماه جاری با شرکت پیمانکار شفق بوده است و پس از آن هیچ قراردادی با آنها منعقد نشده است.

یکی از رانندگان سرویس های گروه ملی فولاد با اشاره به این نکته که ما از سال ۱۳۹۵ تا کنون هیچگونه افزایش حقوق نداشته ایم، افزود: به همه کارکنان شرکت ۲ ماه حقوق پرداخت شده است، ولی به رانندگان هیچ توجهی نشده در صورتیکه هزینه های خودروهای ما زیاد است.

وی تصریح کرد: در پی اعتراض دیروز ما، علیدادی مدیر حمل و نقل گروه ملی فولاد وعده هایی به ما داده و ۱ ماه حقوق پرداخت کرده اند، ولی هنوز ۲ ماه دیگر طلب داریم، علاوه بر آن بیمه های ما از پایان شهریور ماه تا کنون پرداخت نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز