خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی؛

از کارکنان نمونه ایمنی و برتر عملیاتی پتروشیمی بندر امام تقدیر شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۱۶۶

با حضور جمعی از کارکنان و مدیران شرکت بسپاران پتروشیمی بندر امام، چهارمین دوره مراسم تقدیر از کارکنان نمونه ایمنی و برتر عملیاتی این شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مدیر ارشد شرکت بسپاران که یکی از شرکت های تابعه پتروشیمی بندر امام است، به نمایندگی از حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های کارکنان نمونه ایمنی و برتر عملیاتی اظهار داشت: یکی از بهترین و مهمترین شاخصه های یک سازمان پیشرو تعداد کارکنان فعال و کارآمد آن می باشند که در همین راستا شرکت بسپاران پتروشیمی بندر امام با برنامه ریزی و اقدام های لازم توانسته است تاکنون با استفاده و بکارگیری افراد توانمند در راستای تعالی سازمان گام برداشته و با حفظ تداوم تولید یک از شرکت های برتر در مجموعه این مجتمع بشمار رود.

وی در ادامه با اشاره به شعار سازمانی پتروشیمی بندر امام، افزود: مدیریت ارشد پتروشیمی بندر امام با سرلوحه قرار دادن قانون مداری، خرد ورزی و مشارکت عمومی سعی در تداوم پویایی مجموعه شرکت داشته که در همین راستا از تمامی کارکنان شرکت بسپاران انتظار می رود با اشاعه این فرهنگ در سازمان ضمن تلاش مستمر در جهت حفظ سرآمدی بتوانند در تداوم تولید این مجتمع سهم عمده ای را نصیب این شرکت نمایند.

شایان ذکر است، این مراسم که در محیطی صمیمی و دوستانه خانوادگی برگزار شد، با اهداء لوح تقدیر و هدیه نقدی از کارکنان برتر ایمنی این شرکت در طول 12 ماهه گذشته و همچنین نفرات برتر و نمونه واحدهای ستادی و عملیاتی در تمامی واحدهای زیر مجموعه و فارغ از نوع استخدام تقدیر بعمل آمد.

شرکت بسپاران در کنار شرکت های فرآورش، کیمیا، آب نیرو، خوارزمی و کارون یکی از شرکت های  تابعه پتروشیمی بندر امام بشمار می رود که با دارا بودن واحدهای پلی اتیلن سنگین(HDPE)، پلی اتیلن سبک (LDPE)، پلی پروپیلن (PP)، بوتادین و لاستیک مصنوعی (BD/SR) و پلی وینیل کلراید (PVC) سهم عمده ای از مواد اولیه واحدهای تولیدی کشور را تأمین می نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز