خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دزفول خبر داد:

توزیع ۵۰۰ بسته کمک تحصیلی بین دانش آموزان مناطق محروم دزفول

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۸۳۹

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دزفول گفت: در راستای مساعدت به دانش آموزان نیازمند در مناطق محروم دزفول، اداره اوقاف و امورخیریه دزفول اقدام به تهیه ۵۰۰ بسته کمک تحصیلی جهت توزیع میان این دانش آموزان نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از دزفول، حجت الاسلام مجتبی خمیدی اظهار کرد: تعدادی از بسته ها که شامل کیف و نوشت افزاری همچون دفتر، خودکار، مداد، مدادرنگی، جامدادی، تراش و وسایل هندسی بودند، با همکاری معلمانی که به امر تدریس در مناطق صعب العبور و دور افتاده دو بخش سردشت و شهیون مشغول هستند درمیان دانش آموزان بی سرپرست و محروم این مناطق توزیع شده است.

وی افزود: این بسته ها میان دانش آموزانِ شناسایی شده، توسط معلمان در برخی مدارس روستاهای شهیون، احمدفداله و دورک که در برخی موارد مسیر دسترسی به آنان بیشتر از یک روز طول می کشد، توزیع شده اند.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه دزفول تصریح کرد: در حال حاضر بخش دیگری از این بسته های حمایتی توسط اداره در بین دانش آموزان دیگر مناطق شهرستان که از قبل شناسایی شده اند نیز در حال توزیع است.

خمیدی با بیان اینکه کمک به نیازمندان همواره در دستور کار اداره اوقاف و امورخیریه دزفول می باشد، گفت: هزینه این اقدامات از طریق درآمد موقوفاتی است که به نیت کمک به مستمندان توسط افراد نیکوکار وقف شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز